Thursday, November 3, 2011

S.E.D.I.H dan MARAH + GERAM yg amat

Assalamualaikum


Semalam gembira sangat...HARI NIE!!!!

Sekarang nie saya rasa GERAM + MARAH + SAKIT HATI yang teramat sangat dengan pihak pengurusan...Kali nie marah sangat2 sampai rasa mcm nk bunuh orang...C***** management, you are so S*** and F***...Hate you till death now...Why you do this me??? How could you take away all my enjoyment for this mid semester break??? I already book my place for the workshop...I already paid the fees...Even its RM50 but its my money...Not your money la monkeys...I kept it for the workshop by hard...Dah le kau potong budget jadi setengah je...Tak pasal-pasal kene tambah sendiri lagi...Sedap2 badan kau je tak bagi transport pada trip group ako...Macam-macam alasan...

Tahu tak dah berapa kali ako postponed tarikh workshop tue??? 3 kali la! Kali nie tarikh cantik sebab masa cuti semester...Tak menganggu waktu "PEMBELAJARAN" ako...Tapi yang pergi ganggu WAKTU CUTI AKU KENAPE!!!! Tahu tak semester nie stress sangat!!! Tak pergi workshop tue, duit aku BURN mcm tue shj...For this month, there are only 2 dates  for D3100 user, 12 Nov and 19 Nov...I cant choose to go on 19 Nov because I am the project director of Mentor and Protege program..I cant leave my team alone to conduct it....I am the project director, I'm responsible for all matters of the program...Thats why I choose 12 Nov!!!! But you just simply take it from me...I won't forgive you 4 this...Ape pun ku tetap PEAZE!

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)