Monday, November 7, 2011

New Banner Shown up..

Assalamualaikum 


Haa..first of all, saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat Islam di Malaysia dan serata dunia...Well, hari raya aidiladha tak sah tak de kuah kacang, rendang, nasi impit kan...Thanks to my luvly mummy, SJN Fatimah...Without you mummy, I wont taste any of this meal...LUV YOU SO MUCH...Credit jugak la to my dearly sisters yg tolong-tolong mummy didapur...What about me?? Hurm...Secret k...haha...LOL! 

Ok, entry kali nie tak de ape sangat nak ceciter...Saya baru je tukar banner untuk blog nie...Kasi update sikit la kan...Asyik tengok benda yang sama je...Buhsan der...Kalau saya buhsan, you all readers lagi 10x buhsan la kan...Nak kata saya nie kreatif, tak de la sangat...Guna Adobe Photoshop pun masih peringkat beginner...But, I'm good at Photoscape...Loving it...Uploading banner....


Haaa...nie la banner baru untuk blog...Amacam?? Mantop tak?? Hihi...Biasa-biasa je nie...Simplest...Ahakss...Ok, nak tukar lagu blog pulak....Kasi tukar lagu Melayu...Tangkap jiwang sikit...See you in the next entry pulak...Next entry berkaitan dgn feeling saya...Mengenai "dia"...PEAZE!

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)