Wednesday, November 2, 2011

Lega...

Assalamualaikum
 
 
Haaa...berita baik hari nie saya dapat...First, lawatan Issue ke Langkawi ditunda ke tarikh 23-25 Nov...Gembira ada la...Dapat la saya pergi workshop NIKON November nanti...Lega hati...Tak burn duit aku...Even RM50 tapi duit jugak tue k...Lagipun ini peluang saya...Dah banyak peluang macam nie saya lepaskan...This time, I ALL FOR IT!!!

Berita kedua, test hari saya dapat jawab dalam keadaan tenang...Tenteram...Tak pernah kot saya dapat tulis straight without erm...hurm...aaa??? Ada je saya goreng sampai hangus kowt...Pakai Maggi secukup rasa...ahaksss...Boleh la dari semalam...Blank saje ako smalam...LOL! Semalam sedih, hari nie gembira...Fair and square...Oopsss...Esok ada test lagi la...Final of this week...Relationship Marketing...Lets give the best shot Naz Zuren...This is your chance to upgrade your result...Chaiyok! 

Ok...Sampai sini je nk ceciter pasal hari ini...Nak study untuk test esuk...Satu habuk pun belum bukak lagi nie...See you all in the next entry...PEAZE!

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)