Friday, November 25, 2011

Kisah 251111

Assalamualaikum

Haaaa...dah 2 hari kan tak update entry...Sepatutnya semalam post satu entry tapi sibuk edit blog je...Ubah design blog...Tinggalkan hitam...Warna-warni pulak...Baru cheerful kan...Kalau hitam je, dah mcm tema orang mati je...Tak mau itu, tukar rupa...Zaaapppp...Warna-warni kehidupan sudah...Haha...

Well, hari nie hari Jumaat bersamaan 25 November 2011 kalendar dunia, kalendar Islam 29 Zulhijjah...November semakin tiba dipenghujungnya...Disember bakal menjelang...Bila Disember bakal menjelang, maknanya PEPERIKSAAN AKHIR SEMAKIN MENGHAMPIRI AKU...O.M.G...Sungguh pantas masa berlalu tanpa ku sedari tinggal sebulan sahaja lagi sebelum aku dan rakan-rakan menghadapi peperangan besar kami setiap hujung semester...(Saje psiko!)

Bila peperiksaan semakin hampir, mula la "faktor-faktor" lain yang menghantui diri ini...Salah satu nya, kesihatan...Sejak 2 menjak 3 menjak nie, kesihatan aku tak konsisten...Kejap-kejap demam, kejap-kejap selsema...Paling teruk, kaki kena hempap mozek kat kedai makan...Tahniah la pergi kelas, kaki berbalut...Bila kesihatan diri tak menentu, nak concentrate buat assignment pun payah...Yela kan..Kepala pening, nak baca jurnal/artikel...Mana nk masuk...Bila tak masuk dalam otak, mula la bertambah-tambah fening...Kalau dilayankan sangat badan yang tak sihat nie, memang tak siap la segala kerja-kerja aku nie...

So, positive thinking...Buat mana yang mampu...Buat sikit-sikit, lama-lama jadi bukit...Pepatah melayu...

Hari nie, pergi jumpa doktor...Suhu normal, 36.5 darjah...Selsema, demam, sakit tekak tue doktor pun ckp normal...Pasal kaki, tadi doktor check tade tulang/urat yg salah tempat...Cuma bengkak je...Aku cakap le aku pakai kasut...Tersengih aje doktor tue...(Perli ako la tue!) LOL!

Lepas nie, nak start sambung buat slides utk presentation Issue hari Selasa nie...My turn after Epul...Belum pukul 12 malam, ku mahu teruskan dengan presentation past year Relationship Marketing...(Turn group ako la Khamis depan)...Tapi, kalau la tak larat, memang makan segala jenis ubat yg doktor bagi pastu jadi lah aku puteri beradu yg chumel2...Esok ada modul finishing school...Haish...Kaco je... PEAZE! =)

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)