FANS-tastic

Sunday, October 30, 2011

Picnic with my classmates (26 Oct 2011)

Assalamualaikum

Haaa...lupe pulak nak ceciter ape aktiviti saya masa cuti Deepavali...Guess what readers...I went for a picnic with my luvly classmates...Lokasi yang kami pilih di Pantai Kundor...Kat pantai nie tak ramai sangat orang...So, takde la nak berebut-rebut kawasan kan...Ahakss...dah macam abg kawasan gitu...Kat pantai tue kami buat BBQ...sedap sih...credit to Ahmad & Kodat yg dok perap ayam kat bawah katil...Hehe...Tak la...Dierorg jugak la rajin pergi pasar tani pagi2 untuk beli ikan...Sayunk la korunk berdua...Sumpah aku takkan lupakan jasa baik kamu berdua...Jap ea, uploading the pictures...











Haaa...inilah aks-aksi kami yang tidak terlampau ye...ahakss...Ok...Dalam hero-hero sibuk makan asap bakar ayam dengan ikan...Kami yang gegurl nie sibuk bikin istana pasir...Jap ea...Uploading pictures...


Haaa...nie la istana pasir...credit to Mint, Kak Wida, CT & Eyqa...sanggup mereka panas-panas tue buat istana pasir...Lama la jugak kami kat berpiknik...Dari pukul 11 pagi sampai 4.30 petang...Tue pun nasib baik Bobo panggil balik...Kalau tak mau nyer kami berendam dalam air laut lama-lama...Haha...Nasib semua tak "burn"...Lagipun petang tue hujan selebat alam...sempat lagi aku dan Al menikmati pisang goreng panas berserta teh tarik dan kopi susu panas...Sedap sih...Sementara tunggu hujan turun...Haha..romantik ke?? LOL!!! No gosip-gosip ye...I ada hati pada seorang lelaki c***....Hihi...Uploading gambar kami berendam...




Ok...setakat sini je yang saya nk ceciter pasal cuti Deepavali...Dihabiskan bersama rakan-rakan sekelas ku...Gonna miss this moment...Really...Luv you guys...PEAZE!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...