Saturday, October 22, 2011

Persidangan Pemimpin Mahasiswa

Assalamualaikum & Gud Evening readers..

Akhirnya ku dapat cari time edit my blog plus updating my blog...Malam nie macam tak de mood nak tengok assignment...Sekejap lagi la kowt saya jeling-jeling assignment kat sebelah kanan meja nie...Haha...Buat banner biasa2 jela...Guna powerpoint...Nk guna Adobe Photoshop, yg version lame...Tak update...Tak besh sangat lew...Ada sesiapa sudi bagi tutorial pada saya pasal Adobe Photoshop??? Saya nk join kelas Adobe Photoshop tapi buat masa sekarang nie, poket tengah kering sikit la...Sorie, bukan kering sikit...Kering banyak la...Haha...

Nak kerja, tapi masa amat lah mencemburui daku...Hujung minggu ada sahaja aktiviti dikampus...Semalam dengan hari ini, menghadiri Persidangan Pemimpin Mahasiswa di Graha anjuran MPP bersama BASS...Nak story sikit la pasal aktiviti nie...Two words from me:

BEST SANGAT!!!!!


Haha...memberi saya pengalaman yang amat bernilai...Dapat melihat cara para pemimpin persatuan akademik dan bukan akademik melontarkan idea/cadangan/usul yang diberikan untuk pihak atasan/pengurusan kampus...Cara nie lagi better la kan...Berprotokol...Guna saluran yang betul...Baru la namanya pemimpin berwawasan...PEAZE!!! Even saya sebagai perwakilan menggantikan YDP yg tidak dapat hadir, tapi pengalaman berada dalam suasana persidangan tue amat berharga dan bernilai...Bukan senang kan dapat attend program-program seperti ini...Gambar tak sempat snap plak time saya berpakaian formal...dah macam working people...Athoyai...Lensa ku tertinggal...Haha...Motif bawa lensa pergi persidangan...Saya datang sebagai PERWAKILAN bukan sebagai JURUGAMBAR...so, kena behave like representative...auwwww....hihi...

Ada la jugak kekurangan program nie...Tapi, manusia kan...Tidak pernah lari dari membuat kesilapan...Tidak mengapa...Experience is the best teacher...Hopefully, penganjur program selepas BASS dapat membuat penambahbaikan...Diharap program ini dapat dijalankan lagi pada masa hadapan sebab memang bermanfaat dan berguna... :-D

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)