Saturday, October 22, 2011

You took my heart away....

Assalamualaikum...

Saya suka pada awak...Saya sayang awak...Tapi..............................................................................

SAYA TAK BERANI NAK CAKAP YANG SAYA SUKA KAT AWAK!

Saya perempuan...Memang la zaman sekarang nie zaman millenium...Zaman moden...Tak kisah jika perempuan meluahkan perasaan pada lelaki...Saya timba, awak perigi...MANA ADE TIMBA CARI PERIGI...Saya bunga, awak kumbang...MANA ADE BUNGA CARI KUMBANG...Awak lelaki bukan ****** yg pertama puji saya...Awak kata saya c***** jika saya berpakaian baju kurung...Macam ladies betul...Awak tahu tak, awak buat saya terkejut dengan pujian itu??? No man ever tells me that...That what makes my heart say something...Is HE THE ONE??? Only Allah SWT knows it...

Even kita berdua kenal semasa cuti semester saya yg lepas, awak cukup baik, peramah dan sweet...Saya selesa dengan awak...Awak buat saya ketawa...Senang cerita, awak ada ape yg saya mahukan sebagai teman hidup..

Belum apa-apa, awak dah penuhi kriteria no.2 saya...Awak tidak MEROKOK...Panjang sikit hidup nanti...Saya mahu lelaki yg tidak merokok...Bukan demand tetapi merokok itu haram dan membahayakan kesihatan...Syukur awak bukan smokers...Syarat pertama, mempunyai pegangan agama yg kukuh...Agar dapat membimbing saya ke jalan yg diredhai Allah SWT...Tapi, awak....Tidak mengapa, saya akan menolong awak mendalaminya...Biarlah masa menentukan segalanya...Jika benarlah saya nie tulang rusuk awak, syukur Alhamdulillah... :-D

This song is for you...

2 comments:

  1. wahhh...kelass ko TJJJJ !!!
    hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha...untung la kan...Nak cakap depan2 tak berani..Story2 kat sini jela...auwww...hihi

    ReplyDelete

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)