Sunday, October 23, 2011

Konvokesyen...

Assalamualaikum...

K.O.N.V.O.K.E.S.Y.E.N

Seronok kan tengok orang lain grad...Baling-baling mortar board...Pakai jubah graduasi...Dapat bunga...Dapat teddy bear yang comel-comel...Ambil gambar sane sini...Atas bawah..Kiri kanan...Macam-macam la pose ala2 model...Macam-macam ragam manusia nie...Tue la orang kata kan...Konvo sekali..(kalau belajar lagi, konvo lagi)...mesti la nak posing sampai abis kodak kamera kan...(motif, kamera pki kodak lagi)....Kakak aku dah konvo...2 tahun yang lepas...Sekarang tengah sambung Master dia...Kat UiTM jgk tapi UiTM Shah Alam...Nie adik dia no 2 sedang berusaha menghabiskan 2 semester Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan pengkhususan Pemasaran...Saya tak sehebat kakak saya tue...Dia first class degree...Saya sah-sah second class degree...

Jika tiada aral melintang, saya akan konvo pada tahun hadapan bulan Oktober...(agaknya la)....Sekarang saya disemester akhir study sebelum menjalani latihan praktikal awal tahun hadapan...Risau jugak...Semester akhir, kene buat sehabis boleh...Mane tau dapat naikkan pointer sekaligus naik dari second class ke first class...AMIN

"Mak, Awin minta maaf tak dapat nak beri mak Anugerah Naib Canselor...Awin dah cuba sedaya upaya belajar...Bukan rezeki Awin untuk dapat anugerah tue...Tapi, Awin bersyukur dapat tamat kan pengajian Awin dalam bidang ijazah sarjana muda...Mungkin rezeki Awin diluar...Awin dah buat yang terbaik...Awin SAYANG MAK..."

Ok....time touching2 abes...Haaa...balik pada citer konvo td...Jap ea, nak tunjuk sikit jubah yg bakal saya pakai tahun depan...


Haa...nie la jubahnya...Warna biru gelap...Dengan mortar board...(Tgh membayangkan saya dalam jubah tue)...Cute...haha...SUMPAH! Ahaksss...Gedix la kamu Naz Zuren...Ok...Actually, tengah selsema nie...Baru je makan ubat so memang akan tingtong la kan...Jumpa lagi di entry baru...PEAZE!!! :-D

No comments:

Post a Comment

Jangan shy shy cat tinggalkan komen k =)