FANS-tastic

Monday, July 4, 2011

Aku staff Coolblog


Hihi...saje je nak panjangkan posting...Sebelum kerja Edwin tue, aku kerja kat Coolblog...Menariknya kan, 12 hari je ake jd staff Coolblog nie...Bukan kene pecat ke apa ea...Jangan terus ke conclusion ye...Berhenti sbb dapat job baru kat Edwin...tue one of the reason...Apa??? Senang kerja Coolblog?? Wallauwei....Nampak senang, hakikat nya TIDAK SAMA SEKALI ye...Aku amik masa seminggu nk ingat ramuan-ramuan tue...Banyak kali la jgk salah buat...Sorry ye kalau rasa lain...Budak baru belajar...Nak rasa sangat kerja bidang makanan, kan dah dapat "rasanya"...Hihi...Tidak dinafikan, best la jgk...Enjoy...Tak boring...Bila tak de customer, boleh duduk2, main handphone...Kat Edwin, jangan haraplah dapat semua tue...tapi, apa nk buat...Tawaran Edwin lebih lumayan & menguntungkan...Thanks COOLBLOG because give me an opportunity to be your staff for 2 weeks..I'll appreciate it and will always continue to support your products...^_^


Best sih...


Customer: Chocolate blog satu.
Aku: Nak tambah pearl tak?
Customer: Pearl tue apa?
Aku: Mutiara (Direct translate)...eh, salah...Biji sagu...
Customer: (Ketawa)...Sedap ke?
Aku: Sedappp...(dlm hati, tak pernah makan pun)
Customer: Ok boleh...
Aku: RM3.10 je kak...Terima kasih
Customer: Sama2...

p/s: Itulah ayat aku selama 12 hari di Coolblog...Peace ya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...