FANS-tastic

Wednesday, July 20, 2011

MariMar

 

Favourite telenovela dari Filipina selepas Dyesebel...Aku memang admire 2 pelakon Filipina nie...Marian Rivera dan Dingdong Dantes...Dua-dua nie cute sangat bila berlakon bersama...Sweet...Memang serasi n sesuai la...Tapi kan, tak tahu la kalau kat luar lokasi mereka berdua nie benar-benar bercinta...Kalau betul bercinta, baguslah...Sebab, mereka berdua secocok sangat4x...Percintaan yang penuh dengan dugaan dan cabaran...Ending wedding yg arhhhh...feeling nyer aku tengok ending wedding MariMar & Sergio...sampai keluar air mata...sungguh terharu...akhirnya, kahwin jugak...Mula-mula aku tak layan citer nie...Tapi, layan jugak la sebab favourite actor & actress berlakon dalam citer nie...Main character pulak tue...Terus layan sampai habis...Nasib baek tonton.my ada repeat on air...Start keje susah nak follow...Balik kerja terus online tengok kat tonton.my...Credit to TV3...

Citer nie bagi tahu aku satu benda...Orang jahat (mcm dala citer nie, Angelika) memang takkan berubah jadi baik...Lakonan baik orang jahat macam Angelika memang berkesan sampai aku pun terpedaya mcm MariMar...Salute kat watak jahat citer nie, mmg tulen karakter jahat...Sesuai giler dengan orang nyer...(oopss, jgn mare ye Angelika)...Dendam sampai mampuih dier...Mati jgk akhirnya...

Citer nie aku rate lebih 5 bintang la...BEST SANGAT!!!!!!!!!!!!! Enjoy the theme song readers...

Picture from MariMar
Magazine picture

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...